dissabte, 11 de febrer del 2012

de recomanació sabatina al 365bcn: cursos al Delishop

Havia d'arribar el dissabte en que al 365bcn.com recomanés gaudir d'un dels cursos de cuina que imparteixen al Cooking Space de Delishop. I concedeixo que m'he deixat endur per la part menys important: les impresionants instal.lacions, xul.les, maques i modernes.
En realitat el principal valor està en la qualitat dels professors i de la proposta general. Però que voleu, un és jove i impresionable!! ;-P



Com sempre, tinc el morro de demanar-vos perfavort que cliqueu en aquest link (o el logo del 365bcn)
 I si us agrada la recomanació li poseu un 'Me gusta' de Facebook o una piuladeta de twitter. Ja sabeu, el ego del blocaire...i tal.


Digo yo que si el Capitan Kirk y el Sr. Spock precisaran un dia el cocinar unas albóndigas en salsa para salvar (¡una vez más!) a la humanidad. Y si además lo tuvieran que hacer en Barcelona... probablemente se decidieran por la cocina del Delishop Cooking Space.
Más modernas no las tiene nadie en toda la Flota Estelar, y su look recuerda a los puentes de mando de las naves clase Galaxia.
Claro que lo importante es que dan cursos de todo tipo y pelaje (desde bases de cocina a míticos arroces, pasando por el fashion-victim taller de Gin-tónics). Y además, cuando termina la clase te cenas lo cocinado durante el taller.
En el caso concreto del combinado espirituoso, para mayor regocijo de la flota de taxis de Barcelona, I suppose.

4 comentaris:

Unknown ha dit...

Tens raó les instalacions són molt xules.

Muas!

el taller de cuina ha dit...

Quina cuinaaaaaaaaaaa!! ai que és dur això de ser jove i impressionable...

La Taula d'en Bernat ha dit...

La veritat és que tinc ganes de fer algun taller al Delishop. Les instal·lacions són una passada (jo també sóc jove i impressionable)i em consta que hi ha bon professorat...
A veure si trobem el moment!

Petons!
Anna

Miquel ha dit...

hacer un taller en estas instalaciones es un pasada