dijous, 5 d’abril del 2012

d'esmorzar filldeputa.

Si la Setmana ha de ser Santa, que ho sigui també desde el rojerío iconoclasta. Jo no el vaig coneixer en persona però en Xesco i en Dani sí. En pocs dies farà un any que en Gaspar Rey va deixar aquest Perro Mundo, deixant petjada i marcant camí, i en homenatge a ell ens fotrem un ESMORZAR 'FILLDEPUTA'.

Un esmorzar íntim per a recordar-lo i celebrar la vida. I així serà la nostra Setmana Santa,  perque és just i perque ens ho demana el cor.

aMÉN.

5 comentaris:

Mar Calpena ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Mar Calpena ha dit...

Jo també vaig tenir la sort de coneixe'l (poc) i em va fer molta, molta pena la seva mort. Em va portar en cotxe en una ocasió al Forum de Vic, al que Cocina Futuro estava vinculada i el recordo com una persona amabilíssima i de conversa apassionant.

Pantxeta ha dit...

Hasta gomina me voy a poner para el domingo!

Baco save the King!

Anònim ha dit...

Lo que son ustedes son unos descreidos. En homenaje a su amigo, diré más: unos descreidos de los cojones. Lo que deberían etar haciendo son rogativas para que no se les chafen las procesiones a los señores esos vestidos de kukluxklan.

starbase ha dit...

Mar, vas tenir més sort que jo. :(

Pantxeta, tenint en compte el teu estat capilar ja no se si preguntar on et posaràs la gomina... XDD

Anónimo, nah, esta semana pasada salieron a pedir agua los musulmanes de Catalunya así que poco me voy a meter yo en medio de un zipostio semejante. Que se apañen ellos con sus tótems. :D