dimarts, 23 de novembre del 2010

de cine

Cine gastronomic (i 'de calidad' com diria en Mourinho).

Sal del armario” es el primer cortometraje como cineasta de Adrià Cuatrecases, que da de este modo el salto a la dirección tras años empuñando la pluma. “Sal del armario” trata con sensibilidad algo que aún sigue siendo tabú en muchos rincones de esta sociedad prejuiciosa.
El trabajo pulido de la fotografía, de la iluminación, y el revolucionario uso del zoom manual como parte de su estilo conforman un perfil propio que no deja indiferente.
Cuatrecases no esconde en este cortometraje sus influencias cinematográficas y las homenajea sin temor. Añade al valor artístico de la pieza el mérito de una lucha desigual contra la industria y sus mecanismos.
Un corto que agita al stablishment del mismo modo que agita nuestras consciencias, nuestros valores ante lo distinto, y anima a perder el miedo al qué dirán. Imprescindible.


Sal del armario from cuatrecases on Vimeo.


Nota: Quedi clar que el video no és pas meu, el vaig trobar a través de Vimeo, però mirant el perfil l'autor original té la seva propia web: www.cuatrecoses.com. Un crack, oi?

11 comentaris:

Massitet ha dit...

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajajajajajjajaajajajajajajajajajajajajajajajajajajjajajajjajajajajaaj
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajajajajajajajajjaajajajjjajajjaj
jajajajaja
Ostia que m'ofegooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!1
jajajajajaajajaj

Ricard Sampere ha dit...

Molt bo.... els crédits inicials genials... i la "sal" tan natural i senzilla... sense utilitzar cap sal sofisticada...Obra mestre..!!.

Unknown ha dit...

Boníssimmm!!!!!!!!!!!!!!!
Una producció impecable!!!
Imprescindible, sí sí!!!

Teresa ha dit...

Genial!!! Aixpo és la sal de la vida!!! i les ajudes que ha rebut... nomès faltaria! molt bo!

eSedidió ha dit...

Breve pero intenso, como las microtapas de san ferrán.

Pódesme vender o voto? como se chama o partit de carmen de mairena?

starbase ha dit...

Massitet, amb la que tenim a sobre com a societat que bé que va riure una bona estona :)

Ricard, la veritat es que tot és molt rodó XD

Mandaria, ja tens raó ja :D

Teresa, quanta gent amb talent escampada per el món oi?

eSedidió, la CORI (coordinadora reusenca independent). ¿Como será el eslógan? Que venga el electricista que tengo la urna que hecha chispassss...

Aunque que la respuesta al video del PSC con el orgasmo mientras votas a Montilla no tiene precio: http://www.youtube.com/watch?v=hO8yCRiEPWk

Cuinagenerosa ha dit...

molt bo, m'encanta. l'ensenyaré als meus fills perquè quan faig aquesta mena d'humor em miren malament, que vegin que no sóc l'únic.

eSedidió ha dit...

Facer un video chegando ao climax con Montilla é de pervertidos. É como se eu mo monto cunha churreira. Falo da máquina, que hai churreiras que se tivese vinte anos menos..... eu, non a churreira. Bueno, xa me estou a liar outra ves.....

el sexteto de viento ha dit...

buenísimo!voy a compartirlo!

Ruben ha dit...

He caigut en la broma just en el moment del títol, abans que sortís la primera escena XDDD

Per cert, l'Adrià Cuatrecasas crec que és un dels pioners de l'APM a la ràdio, amb el Capde & Company... un puto crac també!

starbase ha dit...

Doncs una raó més per proposar APM com a premi Sant Jordi o alguna cosa. Des que van començar amb en Bassas que han contribuit molt a la cultura humorística de casa nostra :)