divendres, 26 de setembre del 2014

de los ojos pecadores, el Prof. N Capo, la carn i les tetes

Ahir vem estar de visita Gastroblocaire (pensada, organitzada i currada per la Nuni) a la exposició 'Menús de guerra' on apareixen quatre figures culinaries i mediàtiques de la primera meitat del S. XX. Una de les quals és el Professor Nicolás Capo.

El Prof. N. Capo forma part de la meva infancia per aquelles coses de ser fill de familia anarcosindicalista amb interessos per tot allò que soni a out of system. Tinc alguns dels seus llibres a la biblioteca de casa, entre els quals i tenint en compte que cura el càncer (això diu ell) amb la ceba, ho arregla pràcticament tot amb la llimona, i així un reguitzell de perles... tinc el projecte de convertir-me en inmortal.

Això sí, en la seva teoria del que son o no son les tetes, no m'hi trobaran. Esto no, Nicolás.


"En los senos de la mujer nosotros no vemos otra cosa que un adorno de belleza plástica del cuerpo humano, y las fuentes vitales por las cuales se alimenta el niño, nuestro hijo, con la leche blanca y pura cual manjar de los dioses!
Comprendemos que los hombres tienen sed, sed de pasión sexual, sed de lujuria, pero nosotros sabemos perfectamente bien cual es la causa de esa anormal sed. No la perdonamos, la combatimos! La causa de esa excitación es la alimentación, carnes, el tabaco, el alcohol y la mala educación. Para ser Nudísta , antes hay que ser un buen grugívoro y un verdadero filósofo y estoico.

No debemos ver en este hermoso cuerpo, una y juvenil de esta joven de 23 años una figura de lujuria y de pasión, sino una vocación serena de lo natural y escultórico..."


Que no Nicolás, que no.