dimecres, 25 de setembre del 2013

de Quim Monzó: Zas en toda la boca a una part de la gastronomia moderna


Quim Monzó fa un ZASCA! tremendo a tot un sector gastronòmic que durant anys va ignorar els plats i cuina tradicional fins al punt de  menospreciarla. En  el que jo sempre he entés com  una diferenciació estúpida entre gastronomies modernes  i velles. Per a mi només hi ha dues: la bona i la  dolenta.

El cas  és que ahir al Versió RAC1 (programaaaaaazo!!!) en Monzó deixa anar la destral i fins i tot  hi apareixen  noms cèlebres, de  fet  el cognom  més cèlebre. Tot i que  aclarim-ho: el cognom el treu el Toni Clapés i en Monzó sempre parla del concepte i no pas de noms concrets.
'Recuperar les braves' li sembla propi d'acòlits sense  capacitat mental.

Ah, quins segons més  bons...





2 comentaris:

etxeoquehai ha dit...

Aunque me cuesta cada vez más seguir una conversación en catalán (la edad, que no perdona; de todos modos ya me gustaría a mí ver a la peña tratando de seguir la conversación de un camariñán cuando se acelera) creo que me he quedado con el concepto. Como ya me conoces, sabás que aplaudo hasta con la rabadilla eso de que cada vez más peña se venga al lado luminoso. A ver si un dí de estos consigo abducirte.

Y me siento aliviado, por otra parte: por una vez no es un actor el que ejerce de gurú. Algo es algo.

abril ha dit...

Totalment el d'acord amb el Quim, tot i que, totes les opcions son vàlides i la cuina moderna, si no desprestigia, te un lloc importantísim.