diumenge, 26 de febrer del 2012

de espuma, dos dedos al 365bcn

La meva recomanació d'ahir al 365bcn.com. El 2D2Dspuma, local que visitem sovint uns quants bloggers i que m'encanta. Simplement autèntic i sense cap mena de parafernàlia extra: barra, cervesa i conversa.



“Todas las cervezas son normales”. El cartel luce pinchado en el corcho, junto a la abarrotada nevera con docenas de variaciones de malta fermentada.
Estamos en el bar de la cervecería 2D2Dspuma, y uno sospecha cuantas veces habrá pedido un estulto ciudadano  ‘una cerveza de las raras, de las que no son normales‘. La franciscana paciencia se debió terminar, claro. Y de esos lodos, este cartel.
Y en la pizarra, tras la barra, nos apuntan suculentas cervezas alguna de las cuales con sus 13º se sirven en copa balón. Aunque el ambiente es proletario y acogedor, también admiten gafapastas.

2 comentaris:

el taller de cuina ha dit...

Només espero que no surti la moda de demanar la cervesa en copa balón. No sóc massa cervesera, però si l'altra meitat del taller de cuina descobreix aquest bar potser m'hi faci anar cada dia!

Fem un mos ha dit...

2D2 de espuma, es una cerveseria fabulosa, moltes cerveses i a quina més bona, tan les normals com les “rares”, hehehehe
Una abraçada