dimarts, 21 d’agost del 2012

de productes, marques i corporacions


Clica a la imatge per a fer-la més gran.
I no estan totes, però ens dona una imatge clara de com està muntat el món. Posem-hi les marques blanques i ara imaginem quina força real tenen els productors locals com els pagesos i ramaders per a aconseguir un preu just al seu esforç tirant endavant cultius i criant els animals.

#Estamosjodidos.



Via Occupy Monsanto

3 comentaris:

Tapa't de tapes ha dit...

Aquesta imatge sí que val més que 1.000 paraules. Gràcies per compartir-la!

L hora del tupper ha dit...

Realment és prou esgarrifant... però jo ara he estat a Camprodon i he comprat i menjat galetes Birba... i crec que no estan en aquest mapa. Penso que els consumidors tenim més poder del que pensem, i sobretot del que utilitzem. Recordo del cas Pasqual a Vic.....

Anònim ha dit...

Ciertamente, el poder potencial de los consumidores es grande, como lo es el de los currantes, pero potencial, es decir, no se ejecuta. (La mascarada de los sindicatos subvencionados daría risa si no fuera por lo trágico que resulta tanto mangui viviendo de la subvención, a costa de los impuestos de todos, como la casta política.)
Recuerdo que un autor (Pedrolo, creo) decía: "Es muy sencillo, quédate en casa". Tal vez tuviera razón y quedándonos todos en casa unos cuantos días, sin acudir a pencar, consumiendo lo justo para subsistir, se irían al carajo tanto mangante y el resto de chorizos (de esos para los que no hay pan suficiente) que rodean al personal. Y sin el peligro de enfrentamiento con las porras, que siguen siendo negras aunque el uniforme haya cambiado de color.
O tal vez no, tal vez este comentario solo sea sueño de una noche de verano, pesadilla.
Berebundo de Atalante.