dissabte, 20 d’octubre de 2012

de Mercat de mercats. La inevitable recomanació avui

Avui al 365bcn.com he recomanat.... tacháaaaaaaaan! El Mercat de mercats! Si estimats, i en un previsible atac de pacoumbralisme aprofito per parlar de mi libro i citar al personal per al taller Patata Progress Experience que farem avui a les 18h a la carpa Celler dels Sumillers.



Este fin de semana se celebra la mega fiesta gastronómica de los mercados barceloneses. Bautizada como ‘Mercat de mercats’ (Mercado de mercados), es muchísimo más que un conjunto de paradas premium destinadas a la gente con morro fino, que también. 
Ponencias, talleres, catas y gastro actos de todo pelaje acompañan durante viernes, sábado y domingo a todos aquellos que quieran darse un garbeo sibarita por la zona de la Catedral. 

Además, aquí yours truly participa en un taller a las 18h. llamado ‘Patata Progress Experience’. Si, no es una errata. Se llama así, ¡heh!



Com sempre, si us agrada la recomanació, us demano que cliqueu al logo següent per anar a la web del 365bcn i li cliqueu al 'me gusta' o al twitter o al G+. Opcional totalment, es clar :D 



Cap comentari: